fbpx

A vendégcsalogató Instagram oldal

 

Még mindig él az emberekben az a tévhit, hogy a különböző közösségi média oldalak csak bizonyos vállalkozások esetében működnek hatékony hirdetési platformként. Ha valaki az Instagramot említi, sokaknak csak az utazó bloggerek, ételfotósok és a különböző fogyasztási cikkeket kínáló márkák jutnak az eszébe. Pedig az Instagram jóval több ennél! Kiválóan alkalmas a kisebb beauty területen működő vállalkozások népszerűsítésére is, hiszen egyszerű a használata, és ami a legfontosabb, rengeteg embert lehet vele elérni ingyen is!

Az alábbiakban mutatunk pár nagyon hasznos trükköt, amivel könnyedén növelheted vállalkozásod Instagram oldalának látogatottságát, és ezáltal Vendégeid számát, valamint bevételeidet is!

Ossz meg saját tartalmakat

Miért is fontos ez? Az emberek értékelik, amikor nem gondosan beállított és retusált stúdiófotókat, hanem a való életet látják. Ha fodrász vagy, ne csak szép hajakat ossz meg, tegyél fel előtte-utána képeket. Mutasd meg, mennyire büszke vagy a munkádra, hidd el, ennek a híre gyorsabban terjed, mint bármelyik reklámé! Körmös vagy? Ne csak a hagyományos körmös fotót tedd közzé, készíts egyedi képeket munkáidról!
Az Instagramon nem a sok információ a fontos, hanem a vizualitás. Ragadd meg a figyelmüket, és ők követni fognak! 🙂

Mutasd meg magad, mutasd meg a kollégáidat!

Tedd személyesebbé az oldalt azáltal, hogy képeket teszel fel magadról és a kollégáidról. Ezek lehetnek életképek a szalonból, egy csapatépítőről, hogyan dolgoztok együtt. A lényeg, hogy ne egy személytelen vállalkozás legyetek, hanem igazi emberek, valódi élethelyzetekben. Ha éppen munkaerőt keresel magad mellé, ne csak egy hirdetést adj fel, hanem mutasd meg magad, vagy a csapatod, aki mellé embert keresel.

Készíts kirakatot Vendégeidnek

Mutasd be termékeid vagy szolgáltatásaid a Vendégeiden keresztül! Csodákat művelt a hajával a legújabb benthagyó kondicionáló? Elképesztően szép lett a smink, amit az esküvőjére készítettél? Mutasd meg! Ne csak egy egyszerű ilyen volt ilyen lett fotót tegyél közzé, hagyd, hogy ő maga mondja el és mutassa be a végeredményt, oszd meg a személyes véleményét is követőiddel! Ez nem csak remek lehetőség a reklámra, de így még közelebb kerülhetsz a célközönségedhez.

Mutasd meg, hogy törődsz a Vendégeid számára fontos dolgokkal

Fontos Vendégeidnek a környezetvédelem? Mutasd meg nekik, hogy Te is törődsz ezzel a fontos kérdéssel! Ha környezetkímélő termékeket használsz, vagy csak szelektíven gyűjtöd a műanyag palackokat, és ezt be is mutatod az Instagramon, azzal máris jó pontokat szereztél a környezettudatos Vendégeidnél! Ha választásra kerül a sor, hidd el, előnnyel indulsz majd!

Használj megfelelő Hashtageket, hogy még több emberhez eljuthass

A # használata nagyban megkönnyíti a másokkal való kapcsolatfelvételt. Ha egy felhasználó a legújabb kozmetikai vagy körömtrendek után érdeklődik, csak beüti a megfelelő szót a keresőbe, és elé tesz egy # jelet, és máris a keresett tartalmakhoz jut. Használj Te is releváns #-eket (legalább 10-15 félét), hogy valóban olyan emberekhez juttasd el szalonod hírét, akik valóban a célközönséged lehetnek! Használj egyedi #-et, ami csak a Tiéd, ami alapján csak Téged találnak meg a felhasználók! Ez nem csak a keresés szempontjából egy nagyon hasznos trükk, de egyedivé teheted általa vállalkozásod, vagy saját magad!

Mutasd meg, mennyire inspiráló a munkád

Készítettél egy step-by-step videót egy csodaszép manikűrről, vagy egy könnyed frizuráról az esti bulihoz? Kérd meg Vendégeidet, hogy mutassák meg az eredményt a saját oldalukon! Lásd el őket olyan tanácsokkal és trükkökkel, amiket otthon is könnyedén tudnak majd használni. Használják a Te saját #-ed, hogy mindenki tudja, ez a csodálatos köröm vagy haj bizony Neked köszönhető!

Kövess, hogy kövessenek

Induló Intsagram oldal esetében érdemes minél több másik oldalt, illetve felhasználót „bekövetni”. Kezd az ismerőseiddel, hiszen ők biztosan szívesen követnek majd viszont, és azokkal a releváns, hasonló témákkal foglalkozó oldalakkal, melyektől inspirálódni tudsz. Kövess szalonokat, beauty bloggereket, beauty szakembereket minél nagyobb számban! Ez nem csak azért jó, mert sokan közülük vissza is fognak követni téged, hanem azért is, mert így a hírfolyamod tele lesz jobbnál-jobb poszt ötletekkel 😉

Egyedi hashtag a képeken

Alkoss magadnak vagy a szalonodnak egy egyedi hashtag-et, amiről már fent is írtunk, és ha alkalmas erre a telefonod képszerkesztője, akkor írd rá a képre, mielőtt feltöltöd 🙂 Így eleve megakadályozod, hogy mások el tudják lopni a fotódat, és a követők akkor is rá tudnak keresni a többi munkádra, ha a kép alatt beírt hashtagek között nem látják meg a sajátodat 🙂

 

Még több segítségre lenne szükséged? Jelentkezz Online konzultációra, ahol átbeszéljük, hogy mire lenne érdemes figyelned a saját közösségi oldalaiddal kapcsolatban 🙂