height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=482568748899856&ev=PageView&noscript=1" /

Letölthető termékeink

Facebook hirdetéskezelési csomag

HOGY TE IS SZUPER HIRDETÉSEKET TUDJ KÉSZÍTENI

Szeretnéd, ha szalonod szolgáltatásai még több emberhez eljutnának?

Erre tökéletes megoldást jelentenek a közösségi oldalak. De nem tudod, hogyan kell ott hirdetni?

Most itt a lehetőség, hogy elsajátítsd a Facebook hirdetéskezelőjének használatát könnyedén, érthetően, lépésről-lépésre!

Ezután már egyedül is szuper hirdetéseket tudsz majd feladni Facebook-on. Innentől kezdve nem lesz hiány a vendégekben. 🙂

» Facebook hirdetéskezelés e-book

» Stratégia tervezés e-book

 

+ Ajándékok a két e-book mellé:

» Hatékony Facebook hirdetések videós oktatás

» Facebook hirdetési minták

» Canva videós tréning

Marketing nőktől nőknek

Miről szól a könyv?

Tartalomjegyzék:

  1. Bemutatkozás, útmutató a könyvhöz
  2. Márkaépítés alapok – a szerethető márka
    Feladat I.
  3. Nők és férfiak közötti alapvető különbségek a vásárlási szokásokban
  4. Hogyan hass a nők érzései?
  5. Női célcsoportok motiváció
  6. Hogyan “játssz” a nőkkel?
    Feladat II.
  7. Értékesítés nőknek
  8. Célcsoport tervezés a maximumon
    Feladat III.
  9. Kincset érő szavak a kommunikációdban
  10. A történetek ereje
    Feladat IV.
  11. Weboldalak pszichológiája – hogyan nyerd meg a nőket?
    Feladat V.
  12. Közösségi média nőkre szabva
  13. Hírlevelek és hirdetések szövegezése
  14. Tartalommarketing nőknek
  15. Éves tartalom taptár
    Feladat VI.
  16. Termék- és szolgáltatástervezés
    Feladat VII.
  17. Digitalizáció – a modern nők elvárásai alapján
  18. Extra ajándék fejezet az első 500 könyvben: Önfejlesztés vállalkozóként – hozdd ki a legtöbbet magadból, hogy az üzleted is a legtöbbet hozza Neked

Szalonmarketing tervező

Sikeres szalon egy hatékony és átgondolt marketing tervvel!

A Szalonmarketing tervezőn végighaladva lépésről-lépésre alakíthatod ki azt a marketing tervet, ami majd végigkísér a következő éven. A tervezéshez nem lesz szükséged szakmai segítségre, hiszen minden részletet alaposan bemutatunk az e-bookban!

Ajándékunk az e-book mellé:

2022-es Szalonmarketing Naptár, amit akár ki is nyomtathatsz és a vállalkozásodra szabva tervezheted meg benne az egész következő évet

Profi Instagram tippek

Mit találsz ebben az e-bookban?

Gyakorlati tippeket és szuper marketing ötleteket, hogy a Te Instagram fiókod is egy profi, a vállalkozásodat támogató felület legyen!

Kérdések, amikre választ kapsz, ha megvásárolod az E-bookot:

  1. Hogyan működik az Instagram algoritmus
  2. Hogyan állítsam be az Instagram fiókom úgy, hogy egy a vállalkozásomat támogató felület legyen?
  3. Hogyan és mit posztoljak az Instagram-on, amivel kiemelkedhetek a versenytársak közül?
  4. Milyen a jó Instagram stratégia, amivel márkát építhetek?
  5. Hogyan használjam a hashtag-eket?
  6. Mire jó az Instagram Story, Live és IGTV

Ajándékunk az e-book mellé:

EXTRA melléklet, melyben megosztjuk veletek a mi kedvenc alkalmazásainkat, amik támogatják az Instagram stratégiád, izgalmasabbá teszik a posztjaidat.

Facebook hirdetési minták kozmetikusoknak

Mit találsz ebben az e-bookban?

Gyakorlati tippeket és szuper marketing tanácsokat, hogy úgy tudd hirdetni kozmetikai szolgáltatásaidat mint a profik!Kifejezetten kozmetikusoknak szóló, részletes és gyakorlatias Ebook, hogy te is úgy hirdess mint a profik!Kérdések, amelyekre választ kapsz, ha megvásárolod az E-bookot:

  1. 1. Milyen alapszabályokra kell figyelned mikor létrehozod a hirdetésed?
  2. 2. Hogyan állítsd be a hirdetéseidet
  3. 3. Hogyan építsd fel hirdetéseidet
  4. 4. Öt példán keresztül végig vezetünk egy hirdetés teljes beállításain, megmutatjuk milyen szolgáltatás hirdetéséhez milyen speciális beállításokat érdemes követned
  5. 5. Milyen képet és szöveget használj szolgáltatásod hirdetéséhez?

Az Ebookot speciálisan kozmetikusoknak készítettük!

Facebook hirdetési minták fodrászoknak

Mit találsz ebben az e-bookban?

Gyakorlati tippeket és szuper marketing tanácsokat, hogy úgy tudd hirdetni fodrász szolgáltatásaidat mint a profik!

Kifejezetten fodrászoknak szóló, részletes és gyakorlatias Ebook, hogy te is úgy hirdess mint a profik!

Kérdések, amelyekre választ kapsz, ha megvásárolod az E-bookot:

  1. 1. Milyen alapszabályokra kell figyelned mikor létrehozod a hirdetésed?
  2. 2. Hogyan állítsd be a hirdetéseidet
  3. 3. Hogyan építsd fel hirdetéseidet
  4. 4. Öt példán keresztül végig vezetünk egy hirdetés teljes beállításain, megmutatjuk milyen szolgáltatás hirdetéséhez milyen speciális beállításokat érdemes követned
  5. 5. Milyen képet és szöveget használj szolgáltatásod hirdetéséhez?

Az Ebookot speciálisan fodrászoknak készítettük!

Áremelés a szalonban

Téged is foglalkoztat, hogyan emelhetsz árakat a szalonodban úgy, hogy senki ne járjon rosszul? Ne veszíts ügyfeleket, de több bevételed legyen?

Miért érdemes árat emelned? Mikor a legideálisabb? Hogyan csináld?

Tudd meg a válaszokat az ingyenesen letölthető anyagunkból!

Karácsonyi Marketing Kalauz – Ebook

36 oldalas Ebook, melyben összegyűjtöttünk több mint 40 szuper bevételnövelő tippet az ünnepi időszakra! 🙂

Tartalom:

  • ELSŐ FEJEZET Karácsonyi marketing terved
  • MÁSODIK FEJEZET Kerüld el ezt a végzetes hibát
  • HARMADIK FEJEZET Marketing eszköztárad
  • NEGYEDIK FEJEZET Ajándék kártya az ünnepi alkalmakra
  • ÖTÖDIK FEJEZET Karácsonyi értékesítési ötletek és tippek

Szépségipari marketing könyv +     E-book csomag

Akciós csomagunk tartalma: Szépségipari marketing könyv: Magyarország első kizárólag szépségipari marketingjével foglalkozó könyve.

  • Több mint 100 gyakorlatban is azonnal hasznosítható tipp
  • Technikai segédanyag minden fejezet végén
  • Komplett online- és offline marketing tudásanyag, amivel bátran akár egyedül is nekiállhatsz a saját vállalkozásod fejlesztésének

Marketing nőktől nőknek (e-book) A nagy sikerű Szépségipari marketing könyv után egy újabb hiánypótló könyv  Barna Alexandrától, egy teljesen új témával!

  • Márkaépítés alapok – a szerethető márka Nők és férfiak közötti alapvető különbségek a vásárlási szokásokban
  • Hogyan hass a nők érzései?
  • Női célcsoportok motiváció