Mennyit kell naponta marketinggel foglalkoznom?
A fenti kérdés biztosan felmerült már benned, hiszen általában az Idő a legnagyobb ellenségünk Egy jó szakember egész nap a vendégeivel foglalkozik, gyakran ebédelni sincs ideje, nemhogy a marketingre! Cikkünkből kiderül, mennyi időt érdemes és mennyi időt kellene saját üzleted marketing tevékenységére fordítanod naponta ahhoz, hogy annak látható eredménye legyen.
Szalonmarketing eszközök
Kezdjük is azzal, hogy egyáltalán milyen marketing eszközöket érdemes használnod, és mi az, amit mindenképpen szakemberre kellene bíznod. Itt csak azokat az alapvető eszközöket soroljuk fel, amelyek mindenképpen szükségesek az induláshoz!
- Céges Facebook oldal
ezt érdemes magadnak csinálni, legfeljebb a kezdéshez és az oldal beállításához kérni marketinges szakember segítségét. A saját cégedet Te ismered a legjobban, és egyetlen ügynökség vagy “marketing guru” sem fogja tudni olyan életszerűen, személyes hangvétellel csinálni, mint Te! De az induláshoz mindenképpen kérd ki szakértő véleményét, mert sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudsz majd dolgozni rajta, ha ismered az alapvető trükköket - Céges Instagram oldal
hasonlóan a Facebook-hoz, ezt se bízd másra! Mivel a két közösségi oldal között nagyon könnyen lehet ide-oda osztogatni a posztokat, nem jelent majd sokkal több plusz munkát Neked, viszont egy egészen más célcsoportot érhetsz el vele. - Weboldal
vannak módszerek, melyekkel Te is, könnyedén és maximum egy nap alatt össze tudsz dobni egy saját weboldalt, nem feltétlenül kell ezért több 100.000 Ft-ot kifizetni egy webprogramozónak. Ha már készen vagy, vagy valaki megcsinálta Neked, a honlap frissítése már tényleg gyerekjáték Hamarabb megvagy vele, mintha megkérnél valakit. - Szórólapok, nyomtatványok
ezzel mindenképpen érdemes profi grafikust megbíznod, mert egy igényesen megtervezett szóróanyag vagy akár névjegy rengeteget tud dobni a szalonon megítélésén, professzionalizmust sugall. - Akciók, promóciók szervezése
Talán a legtöbb időt igénylő feladat az, amikor azt kell kitalálnod, mit is fogsz pontosan csinálni Tervezés nélkül egyik fent említett szalonmarketing eszköz sem fog tökéletesen működni. Érdemes folyamatosan fenntartanod vendégeid figyelmét, akár szezonális akciókkal, akár kisebb rendezvényekkel, új szolgáltatások bevezetésével. Azt viszont érdemes tudnod, hogy egy elhibázott promóció rövid- és hosszútávon is nagyon sok pénzedbe kerül majd, ezért legyél körültekintő, amikor tervezni kezdesz! Ha úgy érzed, nincs elég jó ötleted, vagy már végleg kifogytál, akkor érdemes marketing szakembert megkeresned, aki leveszi a válladról ezt a terhet.
Mennyi időt érdemes szánnod a fentiekre?
A válasz nagy mértékben függ attól, hogy milyen eszközöket szeretnél használni, és van-e esetleg olyan kollégád vagy családtagod/barátod, aki segítene ebben. Nagyobb szépségszalonoknál a marketingre külön alkalmazottat foglalkoztatnak, ami így egy teljes, 8 órás munkaidőt is kitehet. A legtöbb kis vállalkozásnak viszont nincsen erre elegendő anyagi háttere, és a jó hír az, hogy nem is kell!
Már heti 2 órával is szuper eredményeket tudsz elérni, akár egymagad is! A titok csupán annyi, hogy ennek a 2 órának rendszeresnek kell lennie; ismerned kell a fenti matketingeszközök működését legalább olyan szinten, ami a saját vállalkozásod szemponjtából elengedhetetlen, és emellett szükséged lesz egy objektíven látó ismerősre, aki visszajelzést ad a munkádról.
Mi, a Beauty Marketing Experts csapata, nagyon fontosnak tartjuk, hogy a magyar szakemberek folyamatosan képezzék magukat, és képesek legyen akár önállóan is sikeressé tenni saját cégüket, ezért folyamatosan szervezünk kiscsoportos marketing- és értékesítési tréningeket, ahol mindent megtanulhatsz, amire szükséged lesz!
Mi van akkor, ha egy perced sincs, de szükséged lenne marketing támogatásra?
Ha Te sem szeretnél lemaradni a versenytársak mögött, de úgy érzed, nem fér bele az idődbe, az, hogy még a marketinggel is foglalkozz, vagy csak egyszerűen nincs kedved megtanulni, hogyan kell, akkor szükéged lesz egy profi csapatra, aki támogat Téged mindenben.
Nálunk csak azért fizetsz, amire valóban szükséged van! Első lépésként minden új partnerüknél felmérjük az igényeket, a lehetőségeket, és személyre szabott ajánlatot készítünk, amit teljes mértékben pénztárcádhoz igazítunk! Az ajánlattal együtt kapsz tőlünk egy komplett tervet és tanácsadást is arról, hogy pontosan miben és hogyan tudnánk Neked segíteni, így ha gondolod, akár egyedül is belevághatsz! A tervezés és tanácsadás ingyenes, hiszen szeretnénk, hogy kockázat nélkül el tudd dönteni, szükséged van-e ránk, vagy sem!
Értékesíts úgy, mint egy igazi profi! Ne habozz, jelentkezz még ma Termékértékesítés online workshopunkra, és szerezz olyan hasznos tudást, amivel könnyedén viheted sikerre vállalkozásod!