fbpx
„ Van weboldalam, Facebookom és Instagramom is.. Már mindent megtettem a könnyű elérhetőség érdekében, és mégis olyan visszajelzéseket kapok, hogy a vendégeim alig találkoznak az oldalaimmal! „ Ha ismerős ez az érzés, és szeretnél rá megoldást találni, jó helyen jársz!

 

Sokan nem ismerik a Google Cégem-et, sokan pedig hallottak róla, viszont túl komplikáltnak tartják! Vagy csak egyszerűen úgy gondolják, hogy nem tesz akkora jelentős változást egy vállalat életében, hogy használni kelljen. Mert az online felületeken való jelenlét elég kéne legyen, nem? Az online marketing világa sokkal komplexebb, mint azt gondolnánk. Es kis oda figyeléssel és a megfelelő felületek használatával, könnyen elérhetjük azt a látogatottságot, és ismeretséget amit mi szeretnénk!

A Google Cégem egy olyan felület, ahol jól megfigyelt és átgondolt kulcsszavak segítségével vagy rövidebb mondat összetételekkel, jelentősen több potenciális ügyfelet lehet elérni, mint most jelen pillanatban!
Manapság, ha egy szolgáltatás iránt érdeklődünk, első gondolatunk, hogy „ A googleban rákeresek „ ! De ez szinte mindenkire igaz. Ritkán keresnek rá először Facebook vagy Instagramon, mivel ott teljesen más szempont szerint szűrik a találatokat és nem mindig találjuk meg azt amit keresünk. De ha a Google-t válasszuk:

  • Kozmetika
  • Budapest 5. kerület fodrászat
  • Gyantázás Debrecen
  • Áfonyás kutya jutalomfalatkák

Ezekre a keresésekre több ezer vállalkozót mutat ki a kereső.

tiktok marketing eszkoz

De ha ennyi találatot kimutat a Google, hogy fogja észrevenni pont az én szolgáltatásomat?

 

A fentebb említett kulcsszavak illetve rövidebb mondatokkal szeretném éreztetni, hogy mennyire is fontos, hogy milyen szavakat használunk hirdetéseinkben, poszt címekben vagy egy általános szövegben. Tőled függ, hogy te hanyadikként jelensz meg a találatok között!

Emiatt fontos a Google Cégem használata: a felületen keresztül láthatod, hogy melyik kulcsszó mennyit van használva, akár az általad megadott dátum és helyszín szerint.

Például: „ kozmetika „ szó Budapesten az utóbbi két hónapban 100-10E keresést kapott. Ilyen adatokat lehet leolvasni a Google Cégem felületen.

Ehhez csak annyi szükséges, hogy magadban fogalmazd meg, hogy melyik szolgáltatásra, melyik felületen keresztül szeretnéd felhívni a figyelmet és mit szeretnél vele elérni. Fontos, hogy a Google Cégem-en keresztül nagyon alaposan nézzünk utána, hogy hol és hányszor kattintanak rá, mivel egy alig használt szóval, nem fogsz feltétlenül több elérést kapni. És nem ez lenne a cél, ugye?

Következő lépés: szövegekbe való beépítés.

 

Úgy éri meg kulcsszavakat használni, ha folyamatosan használatban is lesznek. Nem egyszer, nem is kétszer, hanem rendszeresen érdemes őket beleírni szövegekbe, címekbe, szolgáltatásokba.. ahova csak lehet. És közösségi oldalakon jelennek meg!

Mutatok is egy példát:

Google kereső: Kozmetika Budapest 5 kerület
Találat: Professzionális kozmetikai szolgáltatást nyújtunk a 2.kerületi és 5.kerületi XY Szalonunkban! 1054 Budapest, …. utca (…)

Ilyen módon szűri le a Google az adatokat, és minél több van belőlük egy oldalon vagy egy posztban, annál könnyebben lesz megtalálható online, és annál több helyen fog majd megjelenni.

 

Ha úgy érzed ennél több információra lenne szükséged a Google Cégem-el kapcsolatban, vagy akár más kérdések is megfogalmazódtak benned, jelentkezz privát konzultációnkra, és szerezd meg mindenre a választ!

Privát konzultációnk