height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=482568748899856&ev=PageView&noscript=1" /

5 marketing projekt, amiket te is kevés időbefektetéssel megvalósíthatsz!

 

Kevin Roberts – a Saathci & Saatchi reklámügynökség , valamint a kanadai Pepsi volt vezérigazgatója – a vállalkozások jövőjét  és igazi sikerét a vállalkozás és a vásárlói között létrejött kapcsolat elmélyítésében látja. E gondolat mentén született szeretetmárkákról szóló elmélete. Könyvében egy-egy holnapi teendőként utal az alábbi projektekre, amikkel elég napi 15 percet foglalkoznod, mégis hosszútávon sokat lendíthetnek üzleti sikereiden. Kövesd egy igazi profi marketinges tanácsait és figyeld, hogyan hatnak ezek az apró változtatások vállalkozásodra!

 

1.”Legyen az újítás mindennapi gondolataid része.”

A vendégek mindig az újdonságokat keresik, ezért neked mindig az élen kell járni a szakmád újdonságait illetően. Legyél mindig naprakész, kövesd a szakmai fórumokat, ha teheted, járj továbbképzésekre, szakmai szemináriumokra.

Olvasd el programajánlónkat, ha érdekelnek a közelgő szakmai események:

Újítsd meg szolgáltatásaidat! Nem kell itt feltétlen bővítésre gondolnod, hiszen erre nincs mindig lehetőség. Néha az is elég, ha csak új köntösben prezentálod a már meglévő szolgáltatásaidat.

 

2.„Kezeld prioritásként a design kérdését. A jó design a kedvező vásárlói reakció kulcsa.”

Gondoskodj róla, hogy szalonod egy kellemes hely legyen! Üzleted berendezése is meghatározza, hogy élményt tudj nyújtani, attól a pillanattól kezdve, hogy a Vendég belép az ajtón.

Manapság célközönséged nagy része az interneten fog először találkozni az üzleteddel, ezért az online felületeken megjelenő design számodra az első benyomás. Ha nem jó a design, a Vendég azonnal tovább fog kattintani, és már el sem olvassa, mit kínálsz számára. Ezért fontos figyelmet és időt szentelni a design kérdésének akár saját weboldaladról, akár közösségi média megjelenéseidről van szó.

Tanuld meg, hogyan fotózd le munkáidat úgy, hogy a lehető legjobban mutassanak! Játssz a fényekkel, fotózz különböző szögekből, amíg el nem éred a legjobb végeredményt! Készíts magadnak logót, egyedi hashtaget képeidre. Az egységes design profizmust sugall, ráadásul, így nem tudják ellopni vagy máshol felhasználni képeidet.

Ha úgy érzed, hogy profi segítségre van szükséged a grafika- vagy a weboldalkészítéssel kapcsolatban, tekintsd meg szolgáltatásainkat és kérj időpontot ingyenes konzultációnkra.

 

3.Vedd fel a kapcsolatot Vendégeiddel! „Az egyetlen módja, hogy megtudd, mit gondolnak, ha beszélsz velük, és figyelmesen meghallgatod őket. Először biztos nem nyílnak meg – keresd fel őket újra.”

A legtöbb vállalkozás rendszeresen alkalmaz elégedettségi felméréseket. Használd ki Te is ezt a lehetőséget! Vedd fel a Vendéggel a kapcsolatot látogatása után, akár e-mailen, akár telefonon. Kérdezd meg tőle, hogyan értékelné a kapott szolgáltatásokat, kérj tőle tanácsot, hogy min változtass ahhoz, hogy legközelebb még ennél is elégedettebben távozhasson szalonodból. Úgy fejlődhetsz a legkönnyebben, ha közvetlenül a Vendégeidtől kapod az információt, hogy mire is vágynak.

 

4.„Jutalmazd a hűséget. Tégy apró, kedves gesztusokat azok felé, akik melletted álltak. Már holnap.”

Indíts lojalitás programot szalonodban!

Szolgáltatóként, az egyik legnehezebb feladatod a vásárlók lojalitásának kialakítása. Már nem csak a nagyobb cégek, hanem a kisvállalkozások körében is egyre szélesebben alkalmaznak különböző hűségprogramokat, melyekkel elősegíthető a lojalitás megerősítése, valamint újabb és újabb vásárlásra ösztönzi a vendégeket. A hűségprogramok egyik legnépszerűbb formája a papíralapú gyűjtőfüzet, amibe minden vásárlást követően egy pecsét kerül, és meghatározott számú alkalom után a vásárló kedvezményesen vagy ingyen vehet igénybe adott szolgáltatást. Egy másik módja annak, hogy megjutalmazd hűséges vendégeidet, ha kialakítasz egy rendszert, aminek keretében különleges csomagajánlatokat, kedvezményeket kínálsz fel kizárólag törzsvendégeidnek.

 

5.„Légy mindenre szenvedélyesen kíváncsi.”

A Vendég nem azt veszi meg amit csinálsz, hanem azt amiért csinálod.

Minden üzleti praktikánál többet ér, amikor a Vendég érzi, hogy szenvedéllyel végzed a munkád. Ezzel fogod leginkább elnyerni a bizalmát, és ez az, amiért Téged fog választani másokkal szemben.

 

Kerülj közelebb vendégkörödhöz! Váljanak ezek a gondolatok üzletfilozófiád részévé, építsd be ezeket a projekteket mindennapi rutinjaidba és figyeld meg, hogyan reagálnak Vendégeid a változásokra. 🙂

Szeretnél még több praktikát tanulni, hogy üzleted sikeresebb legyen? Jelentkezz Termék és szolgáltatás értékesítés tréningünkre,tanulj vendégpszichológiát, bizalomépítési trükköket és olyan speciális módszereket, melyek kifejezetten a szépségiparban való értékesítésre lettek kifejlesztve!