fbpx

Szépségipari Marketing Kisvállalkozóknak
III. kiadás ebook formátumban rendelhető!

Magyarország első kizárólag szépségipari marketingjével foglalkozó könyve már több mint 3000 példányszámban elkelt, ezért itt a III. kiadás e-book formátumban!

Olvass Bele!

Már közel 3000 szakember vásárolta meg 1 év alatt.

Barna Alexandra vagyok, kozmetikus, marketing szakember és tréner.

Kozmetikusként a szépségszakmák szerelmese vagyok fiatal korom óta, és szomorúan láttam azt, hogy milyen sokan nem kaptok üzleti jellegű segítséget. Az általános marketing tippeket és elméleteket nagyon nehéz átfordítani a saját nyelvetekre, hiszen nem vagytok marketing szakemberek. Én viszont megtettem, mégpedig azért, mert szeretném, ha a legszebb szakmákban dolgozó vállalkozók a munkájuknak minden percét élvezhetnék, és nem kellene azon görcsölniük, hogy miből lesz bevételük a következő hónapban.

A kozmetikus végzettség megszerzése után szinte azonnal elkezdtem Marketing tanulmányaimat és 23 évesen már marketing managerként dolgoztam Budapest egyik legnevesebb szépségszalonjának.

Azóta volt szerencsém több hazai termékforgalmazó céggel (fodrászati és kozmetikai termékek), és számtalan kisvállalkozóval is együtt dolgozni.
Én nem csak azt tudom, hogy mi történik egy szalonban, hogy milyen nehézségei vannak egy kisvállalkozónak, legyen az fodrász, kozmetikus vagy akár sminktetováló, hanem azt is, hogy melyik szolgáltatás hogyan épül fel, hogyan érdemes árakat képezni rájuk, melyik termékcsaláddal, milyen vendégkör vonzható be… És ez csak néhány alap dolog, amit megtanultam ebben a gyönyörű szakmában.

Marketing egy kicsit másképp

Ahogy látni is fogod ebben a könyvben, én sok mindent másképp látok, mint a nagynevű marketing guruk többsége. Nem állítom, hogy az én módszereim tökéletesek, de az biztos, hogy működnek.

Nem szeretem az erőszakos sales-es üzeneteket, nem szeretem a “tukmálást”, és gyűlölöm a hazugságokra épített marketing kampányokat.
Az őszinte, nyílt kommunikáció híve vagyok, és azt vallom, hogy a marketinged akkor lesz igazán profi, ha a személyiségedet is bele tudod vinni! Szerintem nem ciki hibázni. Az sem baj, ha nem hozzád jár a környék összes potenciális vendége. Sőt… észre fogod venni, hogy én sokkal kevesebb általánosan bevált marketing szabályt követek, mint a legtöbben ebben a szakmában.

Szeretnélek megtanítani arra, hogyan tudsz marketinges szemszögből tekinteni a vállalkozásodra úgy, hogy egy teljesen új gondolkodásmódot mutatok Neked, amit ha elsajátítasz, hosszú távon már észre sem fogod venni, hogy amit épp csinálsz, az marketing.
Ösztönszerűvé válik majd, és nem kell napokat, heteket agyalnod azon, hogy hogyan legyen több vendéged, vagy hogyan keress több pénzt.

Mit találsz ebben
a  könyvben?

R

Több mint 100 gyakorlatban is azonnal hasznosítható tippet

R

Technikai segédanyagot minden fejezet végén

R

Komplett online- és offline marketing tudásanyagot, amivel bátran akár egyedül is nekiállhatsz a saját vállalkozásod fejlesztésének

R

Olyan vállalkozásfejlesztéssel kapcsolatos tanácsokat, amik nálam már beváltak

R

Konkrét esettanulmányokat magyar szépségszalonoktól

Kinek ajánlom
a könyvet?

R

Fodrászoknak

R

Kozmetikusoknak

R

Kéz-és lábápolóknak

R

Sminkeseknek

R

Sminktetoválóknak

R

Alkalmazottakat foglalkoztató
szalon tulajdonosoknak

A III. kiadás e-book formátumban rendelhető!

Tartalom

1.Köszöntés, személyes történetem és filozófiám

2. Köszönetnyilvánítás

3. Bevezetés (amit ne lapozz át!)

4. Célcsoport tervezés

5. Árazd be magad és a szolgáltatásodat!

  • árstratégia
  • áremelés (mikor, miért, hogyan?)

6. Arculati elemek a szalonban

  • válassz egy ütős nevet!
  • hogyan tervezz saját arculatot?

7. Szolgáltatás bevezetés

  • a sikeres szolgáltatás bevezetés 3+1 lépése
  • az emberi természetről, avagy mik a legfőbb hajtóerőink?
  • út a magasabb profit felé
  • előkészítési fázis
  • bevezetési fázis
  • utánkövetés

8. Vállalkozásindítás, új szalon nyitás

9. Szóróanyagok, nyomtatványok a szalonban

  • a névjegyed egy kis csavarral
  • szóróanyagok és plakátok
  • ajándékutalvány update
  • nyomtatott árlista: mi kerüljön a faladra?
  • szolgáltatás katalógus

10. Szalonetikett kicsit másképp

11. Értékesítés a szalonban

  • Vendégpszichológia
  • VIP vendég protokoll
  • Bizalomépítés
  • Vendéghűség
  • Értékesítési tippek

12. Email marketing és listaépítés a szépségiparban

  • Első lépés: gyűjtsd be azokat az e-mail címeket!
  • Szegmentálás
  • Mire használd a listádat?
  • Milyen gyakran küldj hírlevelet és milyen témákban?
  • Hogyan küldjem ki a hírleveleket?
  • Hogyan nézzen ki egy hírlevél?

13. Kuponok, kedvezmények, akciók

14. Közösségi Média a Szépségiparban

  • Melyik felület, mire jó? (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube
  • A profi Instagram oldalak titkai
  • Üzleti Facebook oldalak
  • Facebook alapok
  • Céges Facebook oldal népszerűsítése
  • Hirdetés szövegírás
  • Hatékony Facebook hirdetések
  • Remarketing
  • Facebook játékok

15. Weboldalak és Google alapok

  • milyen egy jó weboldal?
  • google kereső optimalizálás
  • google cégem
  • pár szóban az adwords kampányokról

16. Marketing tervezés – mit csinálj a könyv elolvasása után?

A könyv ára

8.800 Ft

Hogyan tudod megrendelni a könyvet?

 

A RENDELD MEG MOST! gombra kattintva tovább irányítunk webshopunkba, ahol pár egyszerű lépésben megrendelheted a könyvet! 🙂

A számlát a regisztráció során megadott e-mail címre küldjük.