Marketing nőktől nőknek, ebook formátumban rendelhető!
A nagy sikerű Szépségipari marketing könyv után érkezik Barna Alexandra második könyve, egy teljesen új témával!
Barna Alexandra vagyok, kozmetikus, marketing szakember és tréner.
Kozmetikusként a szépségszakmák szerelmese vagyok fiatal korom óta, és szomorúan láttam azt, hogy milyen sokan nem kaptok üzleti jellegű segítséget. Az általános marketing tippeket és elméleteket nagyon nehéz átfordítani a saját nyelvetekre, hiszen nem vagytok marketing szakemberek. Én viszont megtettem, mégpedig azért, mert szeretném, ha a legszebb szakmákban dolgozó vállalkozók a munkájuknak minden percét élvezhetnék, és nem kellene azon görcsölniük, hogy miből lesz bevételük a következő hónapban.
A kozmetikus végzettség megszerzése után szinte azonnal elkezdtem Marketing tanulmányaimat és 23 évesen már marketing managerként dolgoztam Budapest egyik legnevesebb szépségszalonjának.
Azóta volt szerencsém több hazai termékforgalmazó céggel (fodrászati és kozmetikai termékek), és számtalan kisvállalkozóval is együtt dolgozni.
Én nem csak azt tudom, hogy mi történik egy szalonban, hogy milyen nehézségei vannak egy kisvállalkozónak, legyen az fodrász, kozmetikus vagy akár sminktetováló, hanem azt is, hogy melyik szolgáltatás hogyan épül fel, hogyan érdemes árakat képezni rájuk, melyik termékcsaláddal, milyen vendégkör vonzható be… És ez csak néhány alap dolog, amit megtanultam ebben a gyönyörű szakmában.
Ti írtátok a Szépségipari Marketing könyvünkről:
Barna Alexandra első könyve több mint 2000 példányban kelt már el, és számos hazai és külföldi szépségipari kisvállalkozáson segített már!
Vállalkozás indítás előtt állok, de nagyon hasznos számomra a könyv. Segítségével előre meg tudtam tervezni a marketingemet, számos tippet hasznosítottam meg belőle. Hatalmas segítség nekünk szépségipari szalembereknek, mert direkt nekünk készült, ránk lett szabva. Köszönöm Szandra a rengeteg segítséget a könyv által!
Köszönöm!
Imádtam Szandra könyvét,érthető,emészthető formában írja le nekünk a marketing minden csínjátbínját. És tényleg az a vicc, hogy kiolvastam a könyvet többször is, és nem is vettem észre, hogy mennyi tanács beépült a napi rutinomba… 🙂 Szandrának pedig külön hálás vagyok a rengeteg ötletért, tanácsért! Ha ő nem lett volna, akkor lehet már abbahagytam volna ezt az egészet.
Hálásan köszönök mindent!
Megszeretném köszönni a könyvet, mely teljesen megváltoztatta a gondolkodásmódom. Nemrég kaptam meg postán, és azóta háromszor olvastam el. Inkább jegyzetfüzet lett belőle, hiszen minden oldal után a fantáziám elkezdett dolgozni és jobbnál jobb ötletek segítettek abban, hogy valamerre elinduljak. Wonder womannek érzem magam, aki már céltudatos és magabiztos lett.
Csak ennyit mondok: Köszönöm!
Már régóta meg szerettem volna írni, mert nagyon hálás vagyok érte. 1 éve nyitottam meg a saját kozmetikámat, az eleje óta a Te könyveid, előadásaid bújtam és mindent úgy csináltam, ahogy ajánlottad. Fél évvel a szalon megnyitása után már tele volt a naptáram, és ez a mai napig tart, alig tudok már új vendégeket fogadni. Szóval nagyon köszönöm neked/nektek amit csináltok, igazán hiánypótló a szakmában.
Még nem olvastad?
Magyarország első, kizárólag szépségipari marketingjével foglalkozó könyve már több mint 2000 példányszámban elkelt, és itt az idő hogy te is megismerd!
Miért érdemes megvásárolnod az új könyvet?
Mert eddig erről a témáról még egyetlen oktatásunkon sem volt szó
Mert minden szépségiparban tevékenykedő szakembernek hasznos tudást nyújt
Mert 3 elismert, hazai szakértő lektorálásával készül
Mert több évnyi kutató munka és gyakorlati tapasztalat alapján íródott
Mert az első könyv is több ezer hazai szépségipari kisvállalkozónak segített már
Kinek ajánlom
a könyvet?
Fodrászoknak
Kozmetikusoknak
Kéz-és lábápolóknak
Sminkeseknek
Sminktetoválóknak
Alkalmazottakat foglalkoztató
szalon tulajdonosoknak
Rendeld meg most!
Miről szól a könyv?
Tartalomjegyzék
1. Bemutatkozás, útmutató a könyvhöz
2. Márkaépítés alapok – a szerethető márka
3. Nők és férfiak közötti alapvető különbségek a vásárlási szokásokban
4. Hogyan hass a nők érzései?
5. Női célcsoportok motiváció
6. Hogyan „játssz” a nőkkel?
8. Célcsoport tervezés a maximumon
10. A történetek ereje
11. Weboldalak pszichológiája – hogyan nyerd meg a nőket?
12. Közösségi média nőkre szabva
13. Hírlevelek és hirdetések szövegezése
14. Tartalommarketing nőknek
15. Éves tartalom taptár
16. Termék- és szolgáltatástervezés
17. Kiegészítések a Szépségipari Marketing Kisvállalkozóknak könyv fejezeteihez
18. Extra ajándék fejezet az első 500 könyvben:
Önfejlesztés vállalkozóként – hozdd ki a legtöbbet magadból, hogy az üzleted is a legtöbbet hozza Neked
Az Ebook ára:
6.100 Ft
A könyv első 239 példánya már a téma és cím bemutatása előtt elkelt!
Fontos Információ!
A könyv hivatalos Ebook formátumban (Epub és Mobi) rendelhető. Olvasásához Ebook olvasó telepítésére van szükség, aminek a menetét a rendelés visszaigazoló e-mailben elküldjük!
Hogyan tudod megrendelni a könyvet?
A MEGRENDELEM gombra kattintva tovább irányítunk webshopunkba, ahol pár egyszerű lépésben megrendelheted a könyvet! 🙂