fbpx

II. Beauty Business Konferencia

2019.04.28.

Budapest, Lurdy Konferencia Központ

Ne csak a vállalkozásodban dolgozz, hanem a vállalkozásodon is!

Gyere el kifejezetten a szépségipar számára szervezett, üzleti konferenciánkra, és tegyél egy lépést a siker felé!

A szervezőről:

 Beauty Marketing Experts

A Beauty Marketing Experts az egyetlen olyan hazai marketing tanácsadó iroda és ügynökség, aki kizárólag a szépségiparban tevékenykedő szakemberekkel és vállalkozásokkal foglalkozik. Az álmunk, hogy képzéseinken olyan gyakorlati és hasznos tudást adjunk át, amit bárki könnyedén tud hasznosítani a saját üzletében. Fontosnak tartjuk, hogy a hazai szakemberek lépést tudjanak tartani a nyugati trendekkel, sőt, meg is előzzék azokat! Mi kisvállalkozókat támogatunk, álmokat támogatunk 🙂 Rendezvényeinkkel, ingyenes oktatási anyagainkkal és a hamarosan megjelenő Szépségipari Marketing könyvvel szeretnénk a lehető legtöbb szakemberhez eljuttatni a siker kulcsát!

Milyen volt az első konferencia?

II. Beauty Business Konferencia

1 nap, ami csak Neked szól!

Kinek szól a rendezvény?

 

R

fodrászoknak

R

kozmetikusoknak

R

kéz-és lábápolóknak

R

masszőröknek

R

szalontulajdonosoknak

Miért gyere el?

 

R

hogy fejlődj és inspirálódj

R

hogy találkozz azokkal a kollégákkal, akik hozzád hasonlóan fontosnak tartják a vállalkozásukat

R

hogy feltöltekezz tudással a következő évre

R

hogy végre tudatosan kezdhess el foglalkozni az üzleteddel

Az előadók:

 

Barna Alexandra 

beauty marketing specialista, kozmetikus, tréner, a Beauty Marketing Experts alapítója

Szandrát már nem kell bemutatnunk, hiszen kozmetikusként és marketing szakemberként már évek óta foglalkozik kisvállalkozások üzleti fejlesztésével, promócióival.

Konferenciánkon az érzelmi intelligencia fejlesztéséről, az érzelmi alapú kommunikáció elsajátításáról fog előadást tartani.

Tudtad hogy a világ legsikeresebb vezetői magas érzelmi intelligenciával rendelkeznek? Tudod, hogyan hathatsz mások érzelmeire? Ha az értékesítés a mindennapjaid része – legyen szó akár szolgáltatás, termék, vagy márka értékesítésről – azt mindenképp tudnod kell, hogyan kommunikálj a vevőkkel, hogyan hass rájuk. Szerencsére az érzelmi intelligencia fejleszthető!

Az előadás során szó lesz a világ legsikeresebb vezetőinek titkairól, arról, hogyan fejleszthető az érzelmi intelligencia, hogyan hathatsz mások érzelmi tudatalattijára és arról, hogyan működik az érzelmi alapú kommunikáció.

Gál Kristóf

a Klikkmarketing cégvezetője, alapítója

Gál Kristóf 2005 óta vállalkozó, ekkor alapította meg a Klikkmarketinget, amit azóta is vezet. Ennek a 11 fős, 100+ millió forintos árbevételű cégnek az irányítása mellett foglalkozik a vállalkozásfejlesztéssel is.

2017-ben írta meg az első vállalkozásfejlesztőknek szóló könyvét. Ez a könyv összességében már a negyedik a könyve, mert korábban három szakkönyvet írt online marketing témában. Már közel 10.000 könyve talált gazdára, és már dolgozik a második vállalkozási témájún. Összesen már több mint 100 előadást, tréninget és workshopot tartott. A visszajelzések alapján ezek a rendezvények jókedvűek, érthetőek és használható tudást adnak. Feltett szándéka, hogy minél több magyar vállalkozónak megmutassa azt az utat, ami a szabad vállalkozói élethez vezet.

Dancsó Erika

 mesterfodrász, a Dancsó Erika Szalon tulajdonosa

1977-ben született, Szentesen. 1995-ben végzett fodrászként, majd 1995 szeptemberében Szegváron megnyitotta az első üzletét, vállalkozóként. 2001-ben tette le a fodrász mestervizsgát. 2008-ban Szentesen is elkezdett dolgozni. 2010-ben csatlakozott a Laetitia világához, a le Monde-hoz. A csapatával együtt Krakkóban képezték magukat a francia hajvágás, a francia kontyok művészetére. A krakkói továbbképzés során egy coach segített azon, hogy újfajta gondolkodással és látásmóddal térhessenek haza.

2012-től a L’Oréal Professionel Artist csapat tagja, folyamatosan tartott képzéseket a legújabb fodrászati trendekről, technikákról.
Még ebben az évben megnyitotta a Dancsó Erika Szalont, ahol több szépítő kollégájával kezdtek el azon dolgozni, hogy minél több vendégnek megadják a szépséget, a divatot, hogy sugárzóvá varázsolják őket. A szalon Szentesen található, ami kifejezetten inspiráló, hiszen Erika példája megmutatja, hogyan lehet egy kisebb településen, kisebb városban is sikeres üzletet létrehozni.

Szalonja 2018-ban új helyre költözött. 200m2-re bővítette szolgáltatásait: egy francia stílusú kávézóval bővült, amivel a szolgáltatásai színvonalán emelt.
Ma is azon dolgozik, hogy a francia stílus iránti szenvedélyét megoszthassa a vendégeivel.

Pesti Antal

 az Inno Shape Kft. ügyvezető igazgatója

Az Inno Shape Kft. ügyvezető igazgatójaként évek óta dolgozik együtt kozmetikusokkal, szalonokkal, és rengeteg tapasztalatot gyűjtött a kozmetikai beruházások terén.

Célja, hogy forgalmazóként elérhetővé tegye Magyarországon a leginnovatívabb eljárásokat, illetve az is, hogy vonzó partneri ajánlatokkal, folyamatos tanácsadással, és oktatásokkal, szakmai workshopokkal segítse a hazai szakembereket az üzleti fejlődésben.

Amire mindig nagy hangsúlyt fektetett, az tudatos pénzügyi tervezés, a pénzügyi intelligencia kifejlesztése az üzleti életben, így az előadása is e téma köré fog felépülni – gyakorlati tippeket oszt majd meg, hogyan lehet optimalizálni a vállalkozás profitját.

Anders Tamás és Kondor Albert

 lokális marketing szakértők, a lokalitas.hu alapítói

Mottójuk: “A kisvállalkozásod lesz a legnagyobb a környéken!”

Már több mint 10 éve foglalkoznak marketinggel. Az elmúlt években számos vállalkozás (kis – és középvállalkozás) stratégiai rendszerének felépítésében segédkeztek. A lokális marketing keretén belül megalkották a Google Térkép kutatás módszertanát. Folyamatosan építik fel cégek lokális marketing stratégiáját a gyakorlatban (Google Cégem, Lokális Seo, Social media). Gyakorlati tapasztalatuk, hogy az egyedi megoldások határozzák meg minden vállalkozás sikerét.

Buglya Gergely

influencermarketing-szakértő, a Follow Me! Prémium Influencer Marketing ügynökség alapító tagja

20 éves médiás múltja alatt minden nagy kiadónál dolgozott, magazinok szerkesztését, vezetését, indítását segítette: volt a CKM divatszerkesztője, a Haszon nőknek szépségrovat vezetője, a Sport&Style felelős szerkesztője, Men’s Health főszerkesztője. Részt vett a 12 éve működő Metropolitan női szalon alapításában és arculatának kitalálásában.

PR szakemberként az Arvalicom, a ComLab és a Red Lemon ügynökségek munkáját segítette, majd független tanácsadóként tevékenykedett. Ezalatt olyan szépségipari márkákkal dolgozott, mint a Yamuna, a Batiste, a SpaRitual, a Clarins, a Jeanne Piaubert vagy a Schwarzkopf Professional.

A Follow me! ügynökséget azért hozta létre kollégáival, hogy a márkákat hitelesített influencerekkel kösse össze, és valódi, kreatív tartalommal segítse az együttműködésüket egy új, gyerekbetegségeivel küzdő marketing szakterületen.

Farkas Flóra

arculat- és weboldaltervező, felhasználói élmény specialista

10 éve dolgozik terméktervező mérnökként és grafikusként. Legfontosabb feladatának azt tartja, hogy értéket adjon át, azaz a legfrissebb trendekkel összhangban, magas színvonalon szolgálja a vásárlók kényelmét és érdekeit, ezzel ösztönözve a termékek iránti minél gördülékenyebb elköteleződésüket. A 7digits Online Marketing-ügynökségnél UX (felhasználói élmény) specialistaként és konverziós dizájnerként dolgozik, azaz B2B és a B2C piacról érkező ügyfelek weboldalainak tervezek felhasználóbarát, konverzióra optimalizált és esztétikus arculatot.

Solymosi Dániel

a PANDHY’S™ magyarországi disztribúció vezetője 

A PANDHY’S™, TrueDelight™ és COSMIX termékeket gyártó, és több mint 40 országba forgalmazó CosMed Kft.-hez főiskolai tanulmányai után került marketing gyakornokként, ahol 8 év alatt feltornázta magát a magyarországi disztribúcióért felelős személyének.

Jelenleg a hazai marketing és sales döntésekért felel, szem előtt tartva a szintén magyar anyacég által szabott nemzetközi irányelveket.

Oktatókból és irodai adminisztrátorokból, asszisztensekből álló csapatával célja hogy a zászlóshajójuk, a cukorpasztás szőrtelenítés felváltsa a gyantát a köztudatban, illetve megismertesse a már több mint 300 terméket számláló palettájuk SPA, Személyre szabott szépségápolás és Ásványi Smink világát minden hazai kozmetikussal. Évente több száz tanulót és kozmetikust oktatnak és képeznek tovább országszerte.

Pusztai Ádám

gamifikáció szakértő, a Kollektíva trénere, TEDxYouth előadó

Pusztai Ádám gamification designer – azzal foglalkozik, hogy megtervezze az ügyfeleid viselkedését és segítsen neked finoman noszogatni őket. Cégével, a Kollektívával az utóbbi években számtalan magyar kis- és középvállalkozásnak segítettek több és gyakrabban visszatérő ügyfeleket szerezni.
 
Neked is ebben fog segíteni az előadásával.
 
Haragudtunk-e bármikor a nagymamánkra azért, mert a vasárnapi ebédnél rávett minket, hogy szedjünk még? Nem akart nekünk rosszat. Mit szólnál, ha megtanulhatnád azokat a technikákat, amivel te is noszogathatod az ügyfeleidet úgy, hogy igénybe vegyék a szolgáltatásod, ráadásul többször is?
 
Ádám olyan sablonokat fog a kezedbe adni, amit akár aznap fel fogsz tudni használni a kommunikációdban, az árazásodban, az ügyfeleiddel való kapcsolattartásban és más fontos területeken. Pici tudomány, sok gyakorlat, brutális mennyiségű ötlet és inspiráció: ezek kellenek ahhoz, hogy a versenyelőnyödet kettőről négy lépésre növeld.

Közreműködő partnereink:

 

Program:

8.00 – 9.00 Vendégek érkezése, regisztráció

9.00 – 9.15 Köszöntő

9.15 – 10.00 Kondor Albert & Anders Tamás: Lokális Marketing – Hogyan érd el a körülötted élőket a legújabb marketing eszközökkel? 

10.00 – 10.30 Solymosi Dániel: Kommunikáld hatékonyan az új szolgáltatásod bevezetését! 

10.30 – 11.00 Buglya Gergely: Építsd be hatékonyan a stratégiádba az influencermarketinget!

11.00 – 11.20 szünet

11.20 – 12.00 Barna Alexandra: Érzelmi alapú kommunikáció – a világ legsikeresebb vállalkozóinak titka

12.00 – 12.30 Pusztai Ádám: Adj el észrevétlenül! – Hogyan és miért költ pénzt a vendéged?

12.30 – 13.15 ebéd

13.15 – 13.45 Dancsó Erika: Hogyan vezess sikeres szalont nagyvároson kívül? – Minden, amit a hatékony szalonépítésről tudnia kell egy kisvárosi vállalkozónak

13.45 – 14.45  Gál Kristóf: Vállalkozóból vállalkozás – gyakorlati tippek azoknak, akik saját szalonról álmodnak

14.45 – 15.00 szünet

15.00 – 15.40 Pesti Antal: Tudatos pénzügyi tervezés, avagy hogyan építs fel hatékony pénzügyi stratégiát szalonod számára

15.40 – 16.20 Farkas Flóra: A weboldalak pszichológiája – miért, és hogyan jelentkezik be a vendég a legkönnyebben?

16.20 – 16.30 Szandra és a Beauty Forum közös meglepetése!

16.30 – 17.00 Zárás, kérdések&válaszok

18.00 – Zárt körű VIP vacsora az előadókkal

HELYSZÍN:

Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

}

IDŐPONT:

2019. április 28.

9.00 – 17.00

JEGYEK:

 

SILVER JEGY

17.990 Ft/fő

A jegy ára a következőket tartalmazza:

R

Részvétel a rendezvényen

R

Kávé, üdítő, szendvics fogyasztás a szünetekben

R

Online oktatási anyagok a rendezvény után

GOLD JEGY

27.990 Ft/fő

A jegy ára a következőket tartalmazza:

R

Részvétel a rendezvényen

R

Ülőhely az első sorokban

R

Külön teremben VIP catering (kávé, üdítő, szenvics fogyasztása a szünetekben)

R

Online oktatási anyagok a rendezvény után

R

Részvételi lehetőség a rendezvény utáni zártkörű vacsorán az előadókkal

PÁROS JEGY

34.990 Ft/2 fő

A Páros jegy 2 db SILVER jegyet tartalmaz.

A jegy ára a következőket tartalmazza:

R

Részvétel a rendezvényen

R

Kávé, üdítő, szendvics fogyasztás a szünetekben

R

Online oktatási anyagok és videó a rendezvény után

Fontos!
Lemondás esetén a megvásárolt jegyed árát sajnos nem tudjuk visszatéríteni, viszont a jegyed át tudod ruházni másra!
Ez esetben kérlek küldj egy e-mailt nekünk az info@beautymarketingexperts.hu-ra az új személy nevével és e-mail címével.

Az első konferenciánk képekben

Néhány vélemény az előző konferenciánkról:

“Számomra egy szuper nap volt szuper előadókkal! És, hogy Szandra egyik kedvenc jelzőjével éljek: ELKÉPESZTŐ volt az a tudásanyag amit átadtatok, elképesztő előadók, elképesztő profi hozzáállás! Hálás vagyok, hogy ott lehettem! A Narancs-fahéj illat meg van, 3 féle papucs pipálva, fényképek a vendégekkel készülnek! Termékek eladása egyre jobb! Szóval elképesztően sokat tanultam! Ja és a könyv csúcs szuper! Mondhatni hab a tortán!”

Martikán-Kovács Ildikó

“Fantasztikus volt a tegnapi nap, hála és köszönet minden előadónak és szervezőnek, hihetelen piaci rést fedeztél fel Szandra! Minden szót ittam magamba, ezerrel jegyzeteltem, hogy nehogy elszálljon egyetlen szó is. Én még most állok szalon nyitás előtt, mondhatni zöldfülűként voltam jelen tegnap, de annyi hasznos infót hallottam, hogy már el merem hinni, hogy menni fog, én is képes leszek rá!”

Zsuga Katalin

„Egyetemen jegyzeteltem ennyit utoljára, nagyon jó érzés volt újra ennyi szuper dolgot tanulni! Örök hálám érte!”

Horváth Krisztina

„Sok különböző előadáson voltam már, de ez nagyon jól hasznosítható, értékes és élvezetes is volt. Tökéletesen ránk szabtátok az egészet. Minden előadás témája külön-külön megérne egy-egy önálló tréninget is, mert van feladat bőven az elmondottak alapján. Köszönjük szépen!”
Laczkó Szilvia Éva

„Csodás nap volt! Rengeteg ötletet, inspirációt és újdonságot hallottunk tőletek! Köszönöm, hogy részese lehettem és már most várom a folytatást!”
Petendi-Fekete Szilvia

Felkészültél rá, hogy szintet lépj a vállalkozásodban?

További információk

Hétköznapokon H-P: 10.00-17.00-ig a  06 30 269 9894-es telefonszámon oktatas@beautymarketingexperts.hu- e-mail címen

Megnyílt webshopunk!
Leegyszerűsítettük neked a jelentkezést!
Mostantól új webshopunkon keresztül, pár kattintással megvásárolhatod a jegyed, ezzel biztosítva helyed a koferencián! A vásárláshoz kattints az alábbi gombra!