fbpx

Voltál már szépségipari kiállításon? Ha úgy látod, hogy az ilyen rendezvények látogatása csak egy kifogás a szabadnapra, vagy teljes időpocsékolás, akkor olvass tovább és eláruljuk, hogyan profitálhatsz belőle.

 

Gyűjts értékes információt!

Rengeteg inspirációt nyerhetsz már azzal is, ha csak nézelődsz egy ilyen kiállításon, de ha komolyabban érdeklődsz egy új eszköz beruházásán, akkor érdemes előre leszervezni egy találkozót az adott kiállítóval. Ezzel magadnak is időt spórolhatsz meg, illetve a kiállító és több időt fog rád szánni. Mindenképpen cseréljetek telefonszámot már a kiállítás előtt, így ha probléma merülne fel aznap, kapcsolatba tudtok lépni egymással. Egy ilyen kiállításon, ahol összegyűlnek a versenytársak, nagyszerű lehetőséged nyílik a legújabb eszközök és technológiák összehasonlítására, megfigyelésére, és az információgyűjtésre.

Bővítsd a tudásod!

Minden kiállításon vannak előadások, workshopok melyeken ingyenesen részt vehetsz csapatoddal.  Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Az ilyen bemutatókon első kézből megismerheted a legújabb eszközöket és technológiákat, lépéselőnyt nyerhetsz a versenytársakkal szemben, és mindezt ingyen megteheted!

A helyek azonban általában korlátozott számban elérhetőek, így ne felejts el előre regisztrálni.

Építsd értékes kapcsolatokat!

Készítsd a névjegykártyád!

Egy ilyen kiállítás hemzseg a szakmabeliekkel, így tökéletes alkalmad nyílik a kapcsolatépítésre. Személyesen találkozni a beszállítókkal javítja a kapcsolatotokat, ami aranyat ér a szalon hétköznapjaiban.

Ha rendszeresen követsz minket, sokszor olvashatod Szalon marketing tanácsainkban is, hogy érdemes kapcsolatot építened olyan vállalkozásokkal, melyek hasonló vendégkörrel rendelkeznek, mégsem versenytársaid. Ilyen kapcsolatok építésére is tökéletes alkalmad nyílik a szakmai rendezvényeken (pl. egy esküvői kiállításon, esküvői ruhaszalonokkal).

A nagyobb kiállítások kiállítói listáját megtalálod online, a rendezvény hivatalos oldalán, amit érdemes átnézned a rendezvény előtt. Sokkal produktívabb napod lehet így és a talpad sem fogod lejárni. 🙂

 

Fedezd fel a legújabb professzionális szépségipari innovációkat!

Szerezz lépéselőnyt a versenytársakkal szemben. A szakmai vásárokon, kiállításokon való részvételeddel biztosíthatod magadnak, hogy mindig élen járj szakmád újításait illetően, és mindig jólinformált legyél a legújabb trendek tekintetében, legyen szó szépségipari gépekről, felszerelésről, eszközökről, kezelésekről, technikákról vagy üzleti modellekről. Nézd meg a bemutatókat, próbáld ki az új eszközöket, és tedd fel az összes kérdést, ami csak eszedbe jut.

A kiállítói listán kívül megéri egy kis online kutatást csinálnod a termékekről és árakról is.

A kiállítás napján érdemes közelebbről megnézned néhány kisebb standot is, mivel ezek általában új vállalkozások standjai, lehet, hogy néhány érdekes innovációra, ötletre találhatsz így.

 

Ne feledkezz meg az utómunkálatokról sem!

Biztos vagyok benne, hogy rengeteg érdekes szórólappal, mintával és magazinnal fogsz hazatérni. De ne csak bedobd ezeket a sarokba. Ha valaki a csapatodból lemaradt volna a kiállításról, akkor mutasd meg neki ezeket.

Hozd ki a legtöbbet ebből a látogatásból. Készíts egy ötlet gyűjteményt a szerzeményeidből és a tapasztalataidból!

És végül, de nem utolsó sorban, erősítsd meg azokat a kapcsolatokat, amiket a kiállításon építettél, például egy köszönő e-maillel. A legtöbb látogató nem foglalkozik ilyen apróságokkal, így ezzel biztosan ki fogsz emelkedni a tömegből, és megmaradsz emlékezetükben. Sosem tudhatod, mikor lesz szükséged ezekre a kapcsolatokra.

 

 

 

Ha kiváncsi vagy hogyan is néz ki egy Beauty Konferencia, akkor neked szólnak a Beauty Business Konferencia előadásai. 

Itt megvásárolhatod a Beauty Business Konferencia előadásait!

Írta és szerkesztette: Zopcsák S. Ágnes