Beauty Üzleti Konferencia
2020.11. 06.
Budapest, Lurdy Konferencia Központ
A regisztráció lezárult!
Azoknak, akik sikeresen regisztráltak a konferenciára, az általuk megadott e-mail címre november 15-ig elküldjük az előadásokról készített videófelvételeket.
Az előadásokról készített videófelvételek hamarosan előrhetőek lesznek webshopunkban is!
A szervezőkről:
Beauty Marketing Experts
A Beauty Marketing Experts az egyetlen olyan hazai marketing tanácsadó iroda és ügynökség, aki kizárólag a szépségiparban tevékenykedő szakemberekkel és vállalkozásokkal foglalkozik. Az álmunk, hogy képzéseinken olyan gyakorlati és hasznos tudást adjunk át, amit bárki könnyedén tud hasznosítani a saját üzletében. Fontosnak tartjuk, hogy a hazai szakemberek lépést tudjanak tartani a nyugati trendekkel, sőt, meg is előzzék azokat! Mi kisvállalkozókat támogatunk, álmokat támogatunk 🙂 Korábbi két teltházas konferenciánk után, idén a Beauty Forummal közös szervezésű rendezvényünkön szeretnénk a lehető legtöbb szakemberhez eljuttatni a siker kulcsát!
Beauty Forum
2020. november 6-7-én már 29. alkalommal ad randevút Budapesten a Beauty Forum a szépségszakmának. A már tradicionális kiállítás és vásár a szakma hazai legnagyobb rendezvénye. Itt mutatják be a cégek legújabb innovációkat, termékeket, a közönség pedig szakmai előadásokon, bemutatókon és workshopokon keresztül mélyítheti el a tudását.
Beauty Üzleti Konferencia
Miért gyere el?
hogy fejlődj és inspirálódj
hogy feltöltekezz tudással a következő évre
hogy találkozz azokkal a kollégákkal, akik hozzád hasonlóan fontosnak tartják a vállalkozásukat
hogy végre tudatosan kezdhess el foglalkozni az üzleteddel
A konferencia témái
Passzív jövedelem a szalon életében – hogyan formálhatod át egy „offline” vállalkozásra azt, amiről olyan sokan beszélnek
Termék értékesítés könnyedén – varázsszavak, melyekkel hatni tudsz a vendégedre
Vállalkozói gondolkodásmód – ne legyél a saját alkalmazottad!
2020-2021. közösségi média újdonságok és új lehetőségek
Partnerprogramok – hogyan szerezz igazán jó ajánló partnereket?
Idő menedzsment szalonvezetőként – család, munka, marketing. Hogyan férhet ez mind bele?
Program:
09.00 – 10.00 Regisztráció
10.00 – 10.15 Megnyitó, köszöntés
10.15 – 10.45 Időmenedzsment szalonvezetőként – család, munka, marketing. Előadó: Danyi István
10.45 – 11.15 Vállalkozói gondolkodásmód – ne legyél a saját alkalmazottad. Előadó: Pesti Antal
Szünet
11.30 – 12.00 Pénzügyi tervezés és stratégia, hogy elkerüld a nehéz helyzeteket. Előadó: Himer Csilla (felvételről)
12.00 – 12.30 2020-2021. közösségi média újdonságok. Előadó: Barna Alexandra
Ebédszünet
13.30 – 14.00 Az önmegvalósítás pszichológiája – tedd azt, ami valóban boldoggá tesz! Előadó: Jeckel Eszter
14.00 – 14.30 Termékértékesítés könnyedén – varászszavak, melyek eladnak. Előadó: Barna Alexandra
Szünet
14.30 – 15.15 Hogyan legyél jó vezető? Előadó: Kaszás Péter
15.30 Zárás, tombola
Előadóink:
Időmenedzsment szalonvezetőként
Danyi István
a Timentor megalapítója, időgazdálkodási tanácsadó, hatékonysági szakember
Négy évvel ezelőtt figyelt fel arra, hogy az időről alkotott elképzelése nem teljesen egyezik másokéval. Számára az idő valóban pénz, ezt szó szerint szokta venni. Az idejére úgy tekint, mint egy pénztárcára.
Minden nap 86.400 másodperc áll rendelkezésünkre, életünk végéig, így ezt István szerint érdemes a lehető legjobban beosztani, hogy mindenre maradjon belőle, amire csak szeretnénk.
Az idő és a pénz közötti párhuzam viszont ott vész el, hogy minden pillanattal, amit megélünk egy soha vissza nem térő másodpercet veszítünk el, míg a pénzünket, kitartó munkával folyamatosan tudjuk pótolni.
Munkájában arra fókuszál, hogy vállalkozóknak nyújtson segítséget idejük hatékonyabb beosztásában, így hozzásegítve őket a kiegyensúlyozottabb munka-magánélet kapcsolathoz.
Vállalkozói gondolkodásmód
Pesti Antal
az Inno Shape Kft. ügyvezető igazgatója
Az Inno Shape Kft. ügyvezető igazgatójaként évek óta dolgozik együtt kozmetikusokkal, szalonokkal, és rengeteg tapasztalatot gyűjtött a kozmetikai beruházások terén.
Célja, hogy forgalmazóként elérhetővé tegye Magyarországon a leginnovatívabb eljárásokat, illetve az is, hogy vonzó partneri ajánlatokkal, folyamatos tanácsadással, és oktatásokkal, szakmai workshopokkal segítse a hazai szakembereket az üzleti fejlődésben.
Amire mindig nagy hangsúlyt fektetett, az tudatos pénzügyi tervezés, a pénzügyi intelligencia kifejlesztése az üzleti életben, így az előadása is e téma köré fog felépülni – gyakorlati tippeket oszt majd meg, hogyan lehet optimalizálni a vállalkozás profitját.
Pénzügyi tervezés és stratégia
Himer Csilla
a kisvállalkozások pénzügyi szakértője
Ő az, aki abban segít a vállalkozóknak, hogy a marketinggel és kemény munkával megkeresett pénzükből minél többet megtarthassanak törvényesen. Főbb szakterületei a stratégiai tervezés, az üzleti tervezés, a folyamatok optimalizációja, hatékonyságnövelés, mérőszámrendszerek kialakítása és az árazás. Csilla különösen sok női ügyféllel büszkélkedhet, a női vállalkozók aránya kb. 80% az ügyfelei között. Ügyfelei változatos iparágakban működnek: a természetes kutyakozmetikumokkal foglalkozó webshop éppúgy megtalálható közöttük, mint a kozmetikai szalon, a kézműves termékekkel foglalkozó vállalkozó, vagy éppen az online nyelvoktató applikációt működtető tanárnő.
Csilla tevékenységéről többet is megtudhatsz a zsebedremegyek.hu oldalon.
2020-2021. közösségi média újdonságok
Termékértékesítés könnyedén
Barna Alexandra
a szépségszakmák marketing specialistája, tréner, két könyv szerzője
Kozmetikusként és marketing szakemberként már évek óta foglalkozik kisvállalkozások üzleti fejlesztésével, promócióival. Úgy tapasztalta, hogy bár felismerték a megfelelő marketing háttér fontosságát, de nagyon nehezen kapják meg a segítséget ennek fejlesztéséhez. Az általános marketing tippeket és elméleteket nagyon nehéz átfordítani a saját nyelvükre, hiszen nem marketing szakemberekről van szó. Szandra ebben próbál segíteni annak érdekében, hogy a legszebb szakmákban dolgozó vállalkozók a munkájuknak minden percét élvezhessék, és nem azon görcsöljenek, hogy miből lesz bevételük a következő hónapban.
Ezért alapította meg a Beauty Marketing Experts ügynökséget, melynek küldetése, hogy megadja a szépségszakmákban dolgozóknak ezt a segítséget.
.
Az önmegvalósítás pszichológiája
Jeckel Eszter
megoldásfókuszú diplomás coach
Több, mint 20 éve foglalkozik emberekkel és négy éve megoldásfókuszú coach. Coachként dolgozott hajléktalanoktól, és volt prostituáltaktól kezdve milliárdos gyárigazgatóig többféle emberrel. Elgondolása szerint egyik sem jobb, vagy rosszabb, könnyebb, vagy nehezebb terület. Egy dolog mindig fontos volt számára. Maga az ember, akivel szemben ül és az, hogy hisz abban, hogy sikerülhet elérniük azt a célt, amit kitűztek maguk elé. Öt gyermek édesanyja, több mint 30 éve él boldog házasságban. Képes összeegyeztetni az üzletet a magánélettel.
A Coach-mesék – Történetek az Üveghegyen innen és túlról című könyv szerzője.
Hogyan legyél jó vezető?
Kaszás Péter
vezetéspszichológiai szakértő, a TeamGuide és a PersonalGuidealapítója
Tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programjában vett részt, több könyve is megjelent. Évek óta kutatja a beosztottak viselkedési automatizmusait. Csapatával kidolgozott egy egyedülálló motiválási módszert, amely gyökeresen megváltoztatja mindazt, amit eddig a motiválásról gondoltunk.
Regisztráció:
Az idei év során is regisztrációhoz kötött a rendezvényen való részvétel, online konferencia esetén is!
A regisztrációs díj 3000 Ft.
Ez az összeg teljes egészében levásárolható a helyszínen, vagy a rendezvényt követően a webshopunkban. Az ár ezen felül tartalmaz egy Beauty Forum Magazint is.
HELYSZÍN:
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lezárások esetén ONLINE!
A Beauty Forum szakkiállításra való belépés külön regisztrációhoz kötött!
IDŐPONT:
2020. november 6. 10-17 óráig
Néhány vélemény a korábbi konferenciánkról:
“Számomra egy szuper nap volt szuper előadókkal! És, hogy Szandra egyik kedvenc jelzőjével éljek: ELKÉPESZTŐ volt az a tudásanyag amit átadtatok, elképesztő előadók, elképesztő profi hozzáállás! Hálás vagyok, hogy ott lehettem! A Narancs-fahéj illat meg van, 3 féle papucs pipálva, fényképek a vendégekkel készülnek! Termékek eladása egyre jobb! Szóval elképesztően sokat tanultam! Ja és a könyv csúcs szuper! Mondhatni hab a tortán!”
Martikán-Kovács Ildikó
“Fantasztikus volt a tegnapi nap, hála és köszönet minden előadónak és szervezőnek, hihetelen piaci rést fedeztél fel Szandra! Minden szót ittam magamba, ezerrel jegyzeteltem, hogy nehogy elszálljon egyetlen szó is. Én még most állok szalon nyitás előtt, mondhatni zöldfülűként voltam jelen tegnap, de annyi hasznos infót hallottam, hogy már el merem hinni, hogy menni fog, én is képes leszek rá!”
Zsuga Katalin
„Egyetemen jegyzeteltem ennyit utoljára, nagyon jó érzés volt újra ennyi szuper dolgot tanulni! Örök hálám érte!”
Horváth Krisztina
„Csodás nap volt! Rengeteg ötletet, inspirációt és újdonságot hallottunk tőletek! Köszönöm, hogy részese lehettem és már most várom a folytatást!”
Petendi-Fekete Szilvia
Felkészültél rá, hogy szintet lépj a vállalkozásodban?
További információk
oktatas@beautymarketingexperts.hu- e-mail címen