height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=482568748899856&ev=PageView&noscript=1" /
+36302699894 (Hétköznapokon 9:00-17:00-ig) info@beautymarketingexperts.hu

Közeledik a karácsony a legszebb, és egyben legforgalmasamm időszak egy szalon számára. És ne feledkezzünk meg a szilveszterről sem… Új év, új lehetőségek, megvalósításra váró tervek. Számot vetünk, elemzünk, átgondoljuk az elmúlt évet. Mi az, ami jól működött, és mi az, amit nem kellene folytatni. Visszamenni ugyan nem tudunk az időben, de újra kezdhetjük a tervezést és a megvalósítást, így az új évben sikeresebbek lehetünk!

 Az alábbiakban egy 4 lépésből álló tervet mutatunk be Neked, amellyel könnyedén teheted sikeresebbé az új évet szalonod számára!

 1. Fókuszálj a feladatra!

A megfelelő koncentráció az egyik legfontosabb pillére a szalon hosszútávú sikerének. Gondolj vissza azokra a döntésekre, kampányokra, amik nem működtek olyan jól a 2017-es évben. Mitől működhetnének jobban? Állíts össze egy „anti teendő listát”

Miért működhet?

 

Mert így valóban azokra a feladatokra koncentrálhatsz, amelyek előrébb viszik vállalkozásodat. Ne rugaszkodj el a valóságtól, törekedj a megvalósíthatóságra. Ne pazarold az idődet olyan tervek megvalósítására, amelyek eleve kudarcra vannak ítélve. Ha ezekre a tervekre keresed a megoldást, még februárban is azon gondolkodsz majd, hogyan kezdd el az új évi munkát…

 

Készíts egy listát a megvalósítandó terveidről. Írj bele mindent, ami eszedbe jut.

Most egyenként értékeld a különböző terveket. Melyik az, ami a legnagyobb sikerrel kecsegtet? Melyik hozhatja a legtöbb hasznot szalonod számára? Melyik az, amelyikkel nem érdemes foglalkoznod? Értékeld, hogy milyen veszteséggel jár, ha nem valósítod meg őket. Máris kész az „mit ne tegyél” lista.

2. Készíts újévi marketing tervet

Ez a legjobb módja annak, hogy a megfelelő tervekre koncentrálj. Készíts egy átfogó tervet 2018-ra, amely olyan hasznos pontokat tartalmaz, amelyek nemcsak megvalósíthatók, de a szalonod bevételeit is növelheted velük.

 

Ne csak Vendégeid számát, de vele együtt bevételeidet is növeld meg 2018-ban, az előző évhez képest. Ne engedd, hogy a csendesebb hónapok Téged is maguk alá temessenek. Januárban megrendezésre kerülő Évindító Szalonmarketing Képzésünkön minden szükséges trükköt és módszert megmutatunk, hogy a karácsony utáni, kevésbé forgalmas időszakban is tudd növelni bevételeidet! A képzésről bővebben ITT olvashatsz.

n!

3. Vizuális alkat vagy? Készíts egy táblát, amelyen felvázolod a 2018-as céljaidat.

A tábla remek lehetőséget biztosít, hogy ne felejthesd el a kitűzött célokat. Írj rá, ragassz rá képeket, kövesd azt a módszert, ami Neked a leghasznosabb, és mindig a szemed előtt lesz a következő feladat. Ha nincs szükséged táblára, írásos formában mindenképpen legyenek meg a megvalósításra váró terveid, hogy amikor szükség van rájuk, mindig elő tudd venni őket.

4. Ne csak a megoldandó feladat egészével foglalkozz, szakíts időt az apró lépésekre is

Míg eléred a végső célodat, rengeteg apróbb feladatot is meg kell oldanod út közben.

 

A célod, hogy több terméket értékesíts 2018-ban?

  • Ismerd meg a különböző vendégtípusokat
  • Tudd, kinek, hogyan kell ajánlani és eladni a terméket
  • Vess be apróbb trükköket, hogy könnyebben elérd a célod

 

Szeretnél még több új Vendéget szerezni? Íme néhány nagyon egyszerű, de annál hasznosabb tipp, hogy mihamarabb elérd a kívánt számot:

  • Ügyelj rá, hogy a Social Media oldalaidat mindig érdekes tartalommal töltsd fel. Legyen esztétikus, informatív és naprakész. Jelölj ki egy napot a héten, legyen az mondjuk a hétfő, amikor egy hétre előre elkészíted és időzíted a posztjaidat.
  • Kérj meg minden hónapban legalább 5 Vendéget, hogy értékelje szalonodat. Írja meg a véleményét, tapasztalatait.
  • Minden héten legyen egy olyan nap, amikor pár órára csak a szalonod fejlesztésével foglalkozol. Átnézed a feladatokat, megtervezed a következő lépéseket.

Ilyen, és ehhez hasonló apróságok segítenek majd, hogy elérd a kitűzött célt.

A sikeres szalon elengedhetetlen része a jó marketing. Szakíts rá időt, foglalkozz vele és meglátod, a hatás nem marad el. A nap mindenkinek 24 órából áll, és a Vendégek mellett nem mindig marad idő a honlappal, a közösségi média oldalakkal és az egyéb kampányokkal foglalkozni. Ha szeretnéd szalonod marketing tevékenységét szakemberekre bízni, és Te inkább minden idődet Vendégeidre fordítanád, fordulj hozzánk bizalommal. Ingyenes konzultációinkon részletesen átbeszéljük az elképzeléseidet, terveidet, és egy személyre szabott ajánlatot állítunk össze szalonod számára.

Időpontfoglalás ingyenes konzultációra

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :